mandag, januar 22, 2018

Thorbjørn Hein nu kommunikationskonsulent i InterForce

Højreklik og åbn i nyt vindue for størst mulig version.
På mobilapparat zoomer du bare som vanligt.
Da bladet udkom, var jeg endnu ikke orlogskaptajn-R.
Jobnyt/godt nyt. Efter 13 spændende måneder som en blanding af projektofficer, praktiker og personlig assistent for en generalmajor skifter undertegnedes daglige opgaver nu karakter. Først og fremmest er jeg fremover fastansat, og det er i AC- og ikke officersramme (C300, for de indviede) i InterForce; som det er de fleste bekendt, er jeg nu og da også ved Arktisk Kommando, og der er jeg selvfølgelig officer og ikke AC'er.

Uddybelse nedenfor.

Min titel ændres fra det lidt ferske "sagsbehandler" til "kommunikationskonsulent". Fremadrettet flytter fokus nemlig fra generel drift af InterForce-sekretariatet (IFS) over til planlægning og eksekvering af kommunikation. Desuden og herunder at koordinere med seks nye, regionale sekretariatsmedarbejdere og give kommunikationsstøtte til InterForces nye ambassadørkorps af militære ledere. IFS er pr. 1. januar 2018 en del af Center for Reservestyrken (CFR), og noget af min arbejdstid vil gå til kommunikationsarbejde for andre andre dele af CFR end lige InterForce. Det er kun spændende at skulle brede mig ud.

Jeg er alt i alt happy, og ikke mindst happy med de pludseligt mange flere kolleger, jeg har fået i det daglige ud over en chef. Ovenikøbet er vi alle velsignede ved at have fået vidunderligt smukke daglige omgivelser i form af Kastellet.

/Thorbjørn Hein
- ses på ruten!

P.S. Hvis du vil læse mere end side 9 af InterForce News 4 fra december 2017, forefindes hele bladet her.


Ingen kommentarer: