onsdag, februar 29, 2012

Recce-march, Burning Love Classic 2012

Rekognoscering. Man ved, at man - "og man er i dette tilfælde mig," som en tidligere kæreste plejede at sige - at man er blevet besat af at gå, når man solo reccer ruten til en senere, simpel træningsmarch, man skal føre for andre. Ikke desto mindre var det lige, hvad jeg gjorde i dag, dog kun for dele af ruten; bjørnebanditterne kan godt forberede sig på 20+ km Burning Love Classic medio marts. At recce er faktisk ingen dum idé, viste det sig, for tabt i egne tanker og fundering over livets komplikationer, overså jeg at dreje fra på et tidspunkt, med et par ekstra dumme-kilometer til følge. Det er dog kun skønt, for når man - "og man er i dette tilfælde" etc. - er ude alene, er hver en kilometer en velkommen gave til missionen med at nå 1000 styk inden 30. juni.

  • Navn: Recce-march for 2. Burning Love Classic, 2012
  • Rute: Institut for Statskundskab-Voldene ved Christianshavn-Bishops Arms
  • Deltagere: Hein
  • Dato: 28 FEB 2012
  • Distance: 13,3 km
  • Tid: 1:45 time (1452-1637)
  • Gennemsnitsfart: 7,6 km/t
  • Samlet træningsstatus: se her
  • Reportage fra den officielle BLC to uger senere: se her.

På vej over Langebro, udsigt til Diamanten.

Stadsgraven fra sydsiden, en del af Københavns voldsystem.

Jeres udsendte reporter sammen med et parrettået hovdyr -

- som ses i al sin vælde her.

Det eneste andet billede af mig og en lignende skulptur.
Wall Street, NYC, maj 2010, med lidt for stram skjorte og det hele.

"For Danske Der Satte Liv Til I Flyvningens Tjeneste," står der på soklen.


Vor Frelsers Kirke med det karakteristiske, snoede tårn.

Jeg er fortsat langs voldene, på den anden side af Torvegade,
og er kommet til et samfund i samfundet, hvor man ikke vil have biler.
Man vil gerne køre i og eje dem, det ses af parkeringspladserne uden for
dette samfund i samfundet, men lidt hellige har man vel lov at være som selvretfærdige hippier.

Der står rent faktisk "Fakirskolen" på den bygning.
Fakirskoler og røverhuler i træer FTW.

Et smut bagom Holmen -

- berigede mig med lidt skibsmotiver.

Mål for dagens march, hvis rute som nævnt kun delvist er til Burning Love Classic,
var for en gangs skyld Bishops Arms i Ny Østergade. Her et skud af facaden
fra en vinkel, som de ansatte sikkert aldrig har set; Martin F. arbejder i Devant overfor,
og inden han og jeg tog videre til noget spisning på Tight i Hyskenstræde (regningen dér afslørede,
at de havde taget 35 kroner for en flaske postevand, hvorfor jeg prompte og diskret
stjal den elegante vandflaske, og det er uden pis - meld mig, så melder jeg dem for at tage 35 kroner for vandhanevand!!!) var jeg et smut oppe og besigtige hans arbejdsplads.
Efter de udmærkede burgere på Tight tog vi i Grand og så den flerdobbelte oscarvinder The Artist.
Den var fremragende: Jeg har sjældent sovet så fredfyldt
som efter de første 20 minutter og indtil rulleteksterne :-)

Ingen kommentarer: