fredag, juni 22, 2007

Se TV 2/Lorry Skt. Hans aften kl. 1930-2000!



I anledning af Marchen København-Nijmegen (MAKONI) har regionalstationen TV 2/Lorry været forbi og optage PL Hein vandre en lille tur, samt lade ham få taletid foran kameraet.

Jeg var en kende kæk af flere årsager, herunder ikke mindst, at jeg tidligere på dagen kunne uddele et 12-tal den allerførste gang, jeg nogensinde eksaminerede gymnasieelever. Den charmerende journalist meddelte, at fraklippene med mig kvalificerede sig til Lorrys Julebånd, uden at dette blev nærmere specificeret - er ikke sikker på, om det ikke burde give anledning til bekymring?!

Læs videre herunder

Under alle omstændigheder var det en ganske festlig eftermiddag. Nu kan vi kun vente og se, hvor meget jeg fik dummet mig ...!

***

Navn: TV 2/Lorry Triumfmarch Special 2007
Rute: Greve Gymnasium - Indre By (ad Gl. Køge Landevej hele turen)
Deltagere: Hein, med besøg af KOP et par kilometer undervejs. Han nåede at give en øl!
Dato: 21. juni 2007
Distance: 23,9 km
Tid: cirka 4:30 time (1632-cirka 2100)
Gennemsnitsfart: omkring 7,5+ km/t, hvis tv-pauser ikke tælles med

Noter:
(1) Tv på! En del pauser for at optage de samme ting fra forskellige vinkler og for at optage interviewbidder.
(2) Magisk grænse passeret! Jeg har nu vandret mere end 1000 kilometer i foråret.
(3) Knap 10 kg oppakning.
(4) Jeg havde naturligvis tænkt over påklædningen, når jeg nu skulle filmes, og valgte at promovere det grumme dansk-/engelsk-/amerikanske dødsmetal band Downlord via deres T-shirt. Desuden fik min FCK-fanfraktion Kopenhagen Keys dens plads i spotlightet ved vores prolle-dueblå cap!
(5) Playlist - damn, den var hardcore, og damn, 1991 var et godt musikår. Perfekt gå-kombi når sat på shuffle.


Malevolent Creation: The Ten Commandments (1991)


Entombed: Clandestine (1991)


Terrordrome 10: The Terrormaster is Back (hardcoretecho compilation) (1997)


Suffocation: Effigy of the Forgotten (1991)


Deicide: Deicide (1990)

Ingen kommentarer: