mandag, april 23, 2007

Ringborgmarchen

Kære læser

I løbet af denne uge vil der på denne blog tilgå en del billeder fra den netop overståede Ringborgmarch. Det er et større arbejde at lægge op, og premierløjtnanten har et særdeles stramt program for tiden, så hvornår det præcis bliver, kan jeg ikke slå fast for nuværende.

Bemærk muligheden for at modtage en mail, når siden bliver opdateret. Tilmeldingen til nyhedstjenesten foregår ude i højre kolonne nederst, hvor man blot skal taste sin mailadresse i feltet. Der bliver KUN sendt mail til dig, når bloggen opdateres - ingen reklamer eller anden spam vil sendes i den forbindelse.

Indtil Ringborgbillederne bliver udgivet, kan man eventuelt surfe lidt rundt på siden i øvrigt - der er efterhånden en del materiale!

mvh

Thorbjørn Hein

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære Gemcee.
Jeg har lige et enkelt spørgsmål, det virker som om at I har rimeligt meget styr på det dér med march og sådan.
Får man vrøvl med maven hvis man går for meget eller kan det have andre årsager?
Gik Ringborgmarch i weekenden og har siden søndag aften haft et værre bøvl med maven.
Vi kom til at få et par øl eller to i lørdags og fór også lidt vild nogle af os. Kan det evt. have noget med det at gøre?

Glæder mig til at høre fra én af jer.

Med ærbødige hilsener.

Henning

Anonym sagde ...

Hej henning
Det er ikke unormalt, men det kan forebygges.
a. sørg for at du har en god toilet hygiejne.
b. sørg for at have noget paragurt (håndkøb apoteket)
c. uanset hvor træt du er sørg for at spise ordentligt.
d. drikkecultura kan mestendels tage det.
e. hav altid antiseptiske servietter med samt toiletpapir.

Schnieber t4

Hr. T.H. sagde ...

"Henning" - sig mig, er det dig, Robert Steffensen, under dit dæknavn??

Eller er det en "ægte Henning"? I sidstnævnte tilfælde, tak fordi du kom forbi vores side, kom snart igen.

Thorbjørn Hein

Hr. T.H. sagde ...

Hej Schnieber Tre-sten!

En erfaren mand har talt ud om maveproblemer :-) Jeg kan supplere med, at gentagen opkastning, som forårsager tiltagende dehydrering, kan klares med en stikpille!

mvh

TH

Anonym sagde ...

Kære Henning aka Stive Spice..
Nu har jeg aldrig personligt indtaget alkohol under ej heller efter march, da jeg mener march er en idrætsbegivenhed. Dog har jeg foretaget en del studier af dette fænomen med knas med maven. Jeg tror løsningen er opkast hyppigt ude på ruten. For at lede opkasten direkte mod jorden, og ikke i ansigtet på andre marchgængere, anbefaler jeg, at man går i Jungleboots. De er så dejlige at man har lyst til at gå og betragte dem hele tiden(det gør amerikanerne ihvertfald i Niijmegen), nå i hvertfald ledes opkasten på den måde direkte nedad.
Jeg håber dette var en lille hjælp.

Fyhn (flaming ass spice)

Anonym sagde ...

Tak GEMCEE og tak Schnieber.

Tak

H