tirsdag, februar 28, 2006

Det skal løbes væk



Og husk: rigtige støvler og rigtig træning! Dette billede er fra juli 2000, hvor jeg var holdfører for et af Livgardens hold i Nijmegen (4 x 40 km med oppakning). En på holdet, en reservekonstabel fra HQCOY/SHIRBRIG, kæmpede sig sammenbidt igennem uden at kny , men der var godtnok ikke meget gøgl i ham den sidste dag på de sidste kilometer. Da vi havde været i mål nogle timer lød det: "Kom ned til lægeteltet, Hein, de er ved at behandle ham nu! Det er for sindssygt!".

Yep. Billedet taler for sig selv. Viljestyrke over norm at gennemføre med dét der :-)

1 kommentar:

Hr. T.H. sagde ...

Nej, det er sgu en fucked vabel (!), hvis man kan kalde det dét. Normalt kategoriserer man jo ikke vabler som en skade, men lige her ... Joooo, jeg synes den kommer ind i den klasse!

AAAAAVVV!

P.S.

Kan du huske ham den kække PL-R, der gik med det år - ham, der gik med en trillefløjte og legede færdselsbetjent, når vi krydsede større veje? Han var en fin fyr, men hold kæft, hvor var det situationsfornemmelse under norm, da han blev fornærmet over, at jeg ikke befalede holdet til at gå æresrunderne i de sidste rundkørsler. Birch sagde "NEJ, det gør vi bare ikke", og jeg kunne se i hans øjne, at han var dødspresset. PL'en fablede om ingen holdning og blablabla. Lad os lige kigge på billedet en gang til, og så konstatere, at jeg traf den rigtige beslutning :-)